- Tècniques per controlar els nervis
- Posicions correctes
- "Tics" i manies controlades
- To de veu
- Bon ús del català
- No llegir, sinó explicar
- No abusar dels medis tecnològics
- La mirada
- Interessar-se pel públic (feedback)
- Durada
Per relacionar aquest llibre explicaré de manera resumida una entrevista feta al professor Guillermo Orozco que vam veure a classe de COED:
Parla sobre l'educació als mitjans audiovisuals.
Diu que l'educació es basa en la família i l'escola, és a dir, qualsevol cosa que es faci a casa tindrà incidència a l'aula i el mateix passa a l'inrevés. És molt important que tots dos pilars actuin conjuntament, ja que són els més importants per l'educació de l'alumne.
Quan a casa s'utilitza la televisió és important que es faci un bon ús, perquè encara que no ho creiem, la televisió educa, per tant hem d'obligar a les audiències que siguin responsables.
Diu que entre tots hem d'integrar els medis audiovisuals a l'educació tradicional fent una alfabetització audiovisual, digital i pedagògica múltiple.
Per demostrar que havíem adquirit el coneixement del llibre vam recitar una poesia davant de tota la classe. La poesia era a el·lecció nostra i havia de durar uns dos minuts.
Es van recitar moltes de molts autors diferents i gairebé tots vam demostrar que haviem assolit el contingut del llibre "Com parlar bé en públic", encara que els nervis, a vegades, ens van jugar una mala passada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada